zima zima zima!

No i mamy grudzień. Kto by przypuszczał że czas tak szybko będzie leciał? Jeszcze nie całe 3 tygodnie i święta.

Jak wam minął weekend ? Mi całkiem przyjemnie, sobota upłynęła nam pod znakiem sprzątania, natomiast niedziela już była nasza. W związku z tym, że do Czech mamy rzut beretem postanowiliśmy pójść w góry. Wsiedliśmy w autko, pojechaliśmy na parking i z parkingu już piechotką na szczyt. Jakże było pięknie , ten śnieg który skrzył się w słońcu i na sam szczyt była zrobiona trasa, tzw.ślad na biegówki. Mnóstwo osób zjeżdżało, albo wjeżdżało, widoki niesamowite. Dawno nie chodziłam więc delikatnie się zasapałam, ale na szczyt się wtoczyłam, a tam naszym oczom ukazał się widok jak z bajki. Widzieliśmy góry a nad nimi chmury wyglądało to jak jakaś pustynia coś niesamowitego. Warto było iść na taki spacer, rozruszać trochę kości, bo przecież nie można cały czas siedzieć w domu, jeszcze przy tak cudownej pogodzie. Na szczycie była taka buda w której można było kupić coś ciepłego, mój mąż uparł się na piwo więc wypiliśmy sobie piwko i zjedliśmy fidorkę. W sumie cała ta wędrówka zajęła nam około 4 godzin. I takie niedziele to ja lubię:) Oczywiście po chorobie nie ma już śladu, czuje się bardzo dobrze, oby więcej już nie chorować.

20161204_134202.jak-zmniejszyc-fotke_pl 20161204_131320.jak-zmniejszyc-fotke_pl 20161204_132948.jak-zmniejszyc-fotke_pl 20161204_134338.jak-zmniejszyc-fotke_pl PC041771.jak-zmniejszyc-fotke_pl PC041772.jak-zmniejszyc-fotke_pl PC041774.jak-zmniejszyc-fotke_pl 20161204_132727.jak-zmniejszyc-fotke_pl 20161204_134428.jak-zmniejszyc-fotke_pl

100 komentarzy

1. Super wypad! Nigdy nie byłam w górach, ale mam nadzieję, że w końcu tam dotrę :)
    U mnie cały weekend upłynął pod znakiem sobotniego koncertu (Dżem i Cree) :)

2. Faktycznie bajkowy widok. Sama marzyłabym o takim dniu relaksu w górach. Niesamowite widoki. Śnieg + piękna słoneczna pogoda. Sama przyjemność.
    Cieszę się, że czujesz się już lepiej i poradziłaś sobie z chorobą :)
    Pozdrawiam :)

1. Fajnie było tak sobie w końcu pójść na taką wędrówkę, a choroba dobrze że już w końcu poszła sobie sio

3. Troche z zazdrością patrzę na te fotografie bo juz wiele lat śniegu nie widziałam Mam wielka nadzieje ze w tym roku a raczej w następnym skocze do Chamonix i poczuje ten klimat Pozdrawiam!

4. ~L.B.

U mnie śniegu jeszcze nie ma, ale drzewa są oszronione i mój samochód rano też był xD. Czechy blisko, góry blisko, ale masz fajnie. Takie widoki piękne. Ja w sobotę jak zwykle byłam na zakupach i potem w domu siedziałam, czytałam książkę. Pozdrawiam ciepło. ;)

1. Tak z tymi górami to mam szczęście dobrze mam tak blisko do nich fakt że to tylko Sudety ale też jest wiele wspaniałych tras

1. Długo tak nie chodziłam więc troszkę mi zaczęła dokuczać ale cóż , ważne że nie ma jakiegoś strasznego bólu

5. Bardzo lubię zimne, mimo zimna! Ale to chyba ten śnieg, słońce i góry, a do tego te choinki zasypane tworza taką magię! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzeniaa.wordpress.com

6. Ależ u Ciebie pięknie! U mnie już trochę ten śnieg potopniał, jest brudny i aż nie chce się na niego patrzeć.

7. Cudowny klimat i miejsce – czuć przyjazną zimę :)) W moim mieście weekend był raczej mokry niż śnieżny :/

8. Ale tu dziś u Ciebie piękna i słoneczna zima ;) ja to tak po cichu wierzę, że taka ilość śniegu dopadnie nas dopiero na święta ;) I oby ta choroba już do Ciebie nie wróciła. Takie hartowanie w górach na pewno wyjdzie Ci na dobre :)

1. Tak na święta mogło by go jeszcze dopadać i być jak z bajki. A choroba mam nadzieję że już więcej się nie pojawi

9. Piękne zdjęcia, no u mnie zimno ale śniegu brak. :( W nocy padał deszcz i strasznie wiało, a dzisiaj świeci słonko ale wietrznie dalej i nie przyjemnie. :(

10. Aż zazdroszę takich widoków… Nigdy nie lubiłam zimy do czasu, aż przeniosłam się do Londynu :D Teraz w ręcz za nią tęsknię… Ten biały śnieg, skrzypiący pod nogami i piękny słoneczny dzień – marzy mi się taki dzień. Chociaż jeden ;)