Balsam do ciała z olejem palmowym:)

Ostatnio wymyślam przeróżne rzeczy, a że balsam schodzi u mnie jak świeże bułeczki więc wciąż szukam inspiracji. W mojej głowie zrodził się  pomysł, że może by tak zrobić balsam z olejem palmowym. Czemu nie kto nie próbuje ten nie ma :lol: Olej palmowym tak mi się wydaje, ale pewności nie mam neutralizuje swędzenie skóry. Z tym ostatnio mam dość spory kłopot, wkurza mnie to dość bardzo i po balsamie narazie ok. W tym balsamie jest sporo składników, ale akurat tak mi się zachciało. Postanowiłam dodać wanilii, bo inny zapach kompletnie mi tu nie pasował. Balsam jest żółty i ma idealną konsystencję. Jedna uwaga jeśli robimy balsam miksowanie nie może być zbyt długie. W przypadku poprzedniego balsamu uzyskałam puszystość pianki, która nie była dobra. Balsam zachowywał się dziwnie, pozatym tak nie za fajnie się nakładał. Wniosek? Miksować krócej gdzieś około 20 minut. Ale to kwestia wyczucia.

IMG_3715.jak-zmniejszyc-fotke_pl IMG_3716.jak-zmniejszyc-fotke_pl IMG_3717.jak-zmniejszyc-fotke_pl

Skład:

Olej palmowy, masło shea, masło avocado, olej kokosowy, sorbitol, wosk pszczeli, konserwant, olejek waniliowy, olej monoi

32 komentarzy


  1. Porą zimową balsamów nigdy za wiele :D Ja również uwielbiam wszelkie balsamy pachnące kakaem, czy też wanilią, pozytywnie mnie nastrajają :D
    Pozdrawiam D:

    Odpowiedz

  2. Olej palmowy kojarzył mi się jedynie ze „świństwem”, które dodają do słodyczy, kiedy już nie wiedzą jak zarobić więcej. A tu proszę.

    Odpowiedz

  3. Chyba jeszcze nigdy nie robiłam balsamu na bazie oleju palmowego. U mnie najczęściej ląduje on w mydełkach gdzie sprawdza się naprawdę fajnie. Tak mnie natchnęłaś, że chyba wypróbuję takiego połączenia :)

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>